Увечері, 13 грудня, “Київстар” почав поступово відновлювати мобільний зв'язок по всій Україні.
Про це пише пресслужба компанії.
“О 18:00 наша команда розпочала включення голосового зв`язку по всій Україні”, – йдеться в повідомленні.
У компанії попередили, що відновлення послуг відбуватиметься поступово, тому до кінця дня ще можливі складнощі. У такому випадку “Київстар” рекомендує:
- перезавантажити телефони;
- відключити послугу VoLTE в налаштуваннях телефону.
“Наразі ми працюємо над відновленням передачі даних та SMS і сподіваємось, що вони також будуть доступні протягом доби. Після повного відновлення мережі, ми обіцяємо підготувати компенсації усім абонентам та корпоративним клієнтам, які не могли скористатись сервісами компанії”, – додали у “Київстар”.
Нагадаємо, 12 грудня в роботі одного з найбільших мобільних операторів України “Київстар” стався масштабний збій. Справу взялася розслідувати СБУ.
У компанії розповіли, чи постраждали персональні дані абонентів внаслідок хакерської атаки.
ТСН.ua зібрав усе, що відомо про проблеми в роботі “Київстару”.
Читайте також: