Повернути товар із браком: що вам зобов’язані компенсувати - пояснення адвоката

Повернення товару - не примха, а право покупця. Навіть якщо бірку вже знято, продавець зобов’язаний прийняти товар назад або повернути гроші, якщо він неякісний чи не відповідає опису.
РБК-Україна дізналося про права покупців і юридичні нюанси у адвоката, магістра права Євгена Буліменка.
Якщо товар з дефектами - маєте право на компенсацію
Якщо ви виявили недоліки у придбаному товарі (наприклад, взуття почало розклеюватися або фарбує ноги), і це сталося в межах гарантійного строку, ви маєте повне право звернутися до продавця або виробника з однією з таких вимог:
- пропорційно зменшити ціну;
- безоплатно усунути недоліки у розумний строк;
- відшкодувати витрати на усунення недоліків (якщо усували самостійно).
- розірвати договір і отримати назад усі гроші;
- обміняти товар на аналогічний або такий самий.
- збережено товарний вигляд;
- є розрахунковий документ (чек тощо);
- обмінюваний товар не входить до переліку виключень (наприклад, парфуми, білизна, ліки тощо).
- ви можете обрати інший товар з асортименту (з доплатою або поверненням різниці);
- отримати назад гроші;
- або дочекатися надходження потрібного товару й обміняти при першій нагоді.