Хороші і погані авто: як зрозуміти різницю і не втратити гроші


Фото: "хорошою" чи "поганою" машина народжується - споживчі якості закладаються ще на заводськму конвеєрі (gettyimages.com) Тестування Один із ключових етапів створення авто - перевірка його розрахункових характеристик у реальних умовах. Проводять тести: на дорогах, на полігонах, на спеціальних стендах, а також у комп’ютерах - за допомогою математичного моделювання. Повноцінна програма випробувань із детальним збором і аналізом даних - справа довга і дорога, бо часто тести повторюють по кілька разів, змінюючи конструкцію після кожного циклу. Виробники бюджетних авто не завжди можуть собі таке дозволити. У результаті агрегати, створені за спрощеними програмами, або швидко зношуються, або постійно турбують власника дрібними несправностями. Якість складання Ця популярна фраза означає огріхи виробництва - недосконалість виробничого процесу. Неправильне затягування болтів, відсутність необхідних шайб, помилки в орієнтації деталей - усе це може призвести до зниження ресурсу або до випадкових поломок. Відбір, навчання і мотивування працівників на виробництво потрібують значних інвестицій, які не кожен виробник може собі дозволити. При тому у відомих світових брендів, які випускають максимально якісні авто, виробництво може бути розташоване в різних країнах - але якість продукту - автомобіля - завжди на одному високому рівні. Сервісна мережа марки Те, як часто автомобіль непокоїть власника проблемами, залежить і від якості його обслуговування. Своєчасний і професійний сервіс може компенсувати деякі недоліки конструкції - і навпаки. Тому марки, які пишаються якістю своїх машин, завжди мають розвинену і досконалу сервісну мережу - принаймні, в тих регіонах, де їхні моделі продаються офіційно. Висновок Як бачимо, якість автомобіля напряму пов’язана з витратами: надійна техніка не може бути дешевою. Водночас висока ціна не завжди гарантує безвідмовність - іноді за нею стоїть не інженерна досконалість, а майстерність маркетологів, які переконали покупців, що надійність - не головне. І хоча кожен має право на свій вибір, варто спочатку розібратись, за що саме ви платите. Раніше в нашій публікації ми розповідали автомобілістам, за якими ознаками обирати надійний вживаний автомобіль. Також у наших публікаціях нещодавно ми застерігали споживачів від п’яти грубих помилок, які роблять автомобілісти при виборі типу кузова. А про три найефективніші прийоми обману клієнтів на СТО ми розповідали в нашому окремому матеріалі. При підготовці статті були використані матеріали Autocentre, Autobild та Motor.