На Запоріжжі збудували перший захисний антидроновий тунель на важливій прифронтовій трасі

В Запорізькій області почали зводити спеціальні антидронові тунелі для захисту від російських безпілотників. Перший тунель звели на одному з найбільш небезпечних логістичних напрямків - Оріхівській трасі.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на брифінг керівника Запорізької обласної військової адміністрації Івана Федорова.
"Ми побудували першу антидронову дорогу на Оріхівській трасі - її протяжність 6,5 кілометра. Це лише початок. У нас амбітний план - понад 200 кілометрів захищених шляхів у межах області. Найближчими днями планую зустріч із міністром оборони для синхронізації дій і пришвидшення реалізації цього проєкту", - розповів він.
Зазначається, що тунелі зводяться за рахунок коштів Спільного оборонного фонду, який купує все необхідне для роботи - металоконструкції, сітки, витратні матеріали тощо. На будівництві були залучені військові, зокрема бійці однієї з запорізьких бригад.
Фото: антидроновий тунель на Оріхівській трасі (Запорізька ОВА)
Для чого потрібні антидронові тунелі
Антидроновий тунель - це розміщені на металоконструкціях сітки, які захищають ділянку від атаки безпілотників. Звичайний, або оптоволоконний FPV-дрон ворога може заплутатися у сітці, або здетонувати від удару об огорожу.
Збройним силам такі тунелі дозволяють безпечніше переміщувати особовий склад, спорядження та евакуювати поранених. Для цивільних антидроновий тунель - можливість більш-менш безпечно переміщуватися в межах прифронтових територій. Оскільки росіяни, як відомо, атакують цивільні автомобілі не менше, ніж військову техніку.
Антидронові загородження активно створюються не тільки на Запоріжжі. У червні голова Сумської обласної військової адміністрації (ОВА) Олег Григоров заявив, що в Сумській області та у прикордонних громадах дороги закриватимуть антидроновими сітками для ускладнення ворожої аеророзвідки та захисту логістики.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.
