Google запустила віртуальну примірку одягу в пошуку: як працює нова функція

Функція дає змогу завантажувати фото, щоб побачити, який вигляд одяг матиме на користувачеві (gif: Google)
Розвиток віртуальної примірки
Запуск функції відбувається на тлі зусиль Google з розвитку сегмента віртуальної примірки. У червні компанія презентувала експериментальний застосунок Doppl, який за допомогою ШІ візуалізує, який вигляд різні образи матимуть на користувачеві.
За словами представника Google, обидві функції працюють на одній генеративній АІ-платформі, але застосунок Doppl орієнтований на глибшу персоналізацію. Крім того, Doppl може створювати відео, що імітують реальне носіння одягу.
Цінові повідомлення
Також Google оновила функцію цінових повідомлень. Тепер користувачі можуть вказувати бажану вартість товару, а також бажані розмір і колір. Система сповіщатиме, коли з'явиться пропозиція, що відповідає заданим параметрам.
"Shopping Graph збирає дані про товари і ціни з усього інтернету. Ми повідомимо, коли потрібний вам товар буде доступний за відповідною ціною", - зазначила директорка з напрямку Consumer Shopping в Google Даніель Баклі в корпоративному блозі.
Що стосується майбутніх функцій, компанія повідомляє, що цієї осені користувачам стане доступний інструмент з підбору образів та інтер'єрних рішень.
Наприклад, можна буде запросити ідеї вбрання із "зеленою сукнею для тематичної вечірки" або отримати візуальні концепції оформлення спальні.
Технологія Vision Match від Google генеруватиме візуальні добірки, ґрунтуючись на запиті користувача, і відображатиме товари, що відповідають стилю, з бази більш ніж 50 мільярдів найменувань у Shopping Graph.
Користувачі можуть вказувати вартість товару, бажані розмір і колір (gif: Google)
Вас може зацікавити:
- Google впровадив ШІ-відео на базі Veo в ці популярні додатки
- Google додав довгоочікувану функцію в Chrome на iOS
- Google представить єдину операційну систему для смартфонів і ноутбуків