Gazeta.vn.ua
← Назад до новин

Авто дорожче за літаки: як виглядає найдорожча машина у світі

Всі новини | 20.09.2025

Авто дорожче за літаки: як виглядає найдорожча машина у світі
Хіт-парад найдорожчих автомобілів у світі оновлюється не так часто, як це може здаватись. За даними rbc.ua вже третій рік цей чарт очолюють одні й ті самі машини. Дивимося, хто зараз у топі і робимо з цього корисні висновки. Про найдорожчі машини наших днів читайте в матеріалі РБК-Україна. Яка машина найдорожча у світі Справедливості ради скажемо, що абсолютний рекордсмен вартості – це не нове авто, а вживане. Точніше, 70-річної давнини і принаймні, з числа тих, чий продаж був підкріплений офіційною угодою. Спортивний Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupé 1955 року востаннє змінив власника з цінником 142 млн. доларів. Саме так, 142 з шістьома нулями. Це легендарний і неймовірно рідкісний гоночний автомобіль, створений інженером Рудольфом Уленгаутом; він поєднує в собі дизайн дорожного купе зі спортивними характеристиками гоночного боліда. У середині ХХ ст. склали тільки два таких авто. Машина оснащена 3.0-літровим рядним шестициліндровим двигуном, який розвиває близько 310 к.с. і розганяє машину до 290 км/год "максималки". Цей автомобіль став справжньою пам’яткою інженерного мистецтва середини ХХ століття, а його унікальність і історія походження призвели до рекордної ціни продажу.

Фото: якщо говорити про авто незалежно від їхнього віку, то найдорожча машина наших днів - Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupe (mercedes-benz.com) Найдорожчий нове авто: Rolls‑Royce Droptail Rolls‑Royce Droptail - це люксовий двомісний родстер від Rolls-Royce, але самого тільки бренду замало для такої ціни. Автомобіль будувався міні-серією у чотири машини  в рамках фірмової програми Coachbuild (тобто ексклюзивної, кастомної збірки під клієнта). Основні характеристики та особливості RollsRoyce Droptail: Кожен з 4-х екземплярів Droptail - унікальний, виготовлений на замовлення. Наприклад, перший з них називається La Rose Noire і натхненний чорною трояндою Black Baccara. Вона змінює відтінки в залежності від освітлення. Відповідно, так само поводиться автомобіль , і важко сказати, що записано у техпаспорті цього RR у графі "колір". Машина здається то чорною, то червоною, то одним з безлічі проміжних відтінків. Під довгим капотом помістився 6.75-літровий V12 з подвійним турбонаддувом, потужністю близько 593 л.с. і баварською історією. В оздобленні цієї британської розкоші багато дорогих матеріалів і  високий рівень ручної роботи. Наприклад, в La Rose Noire використано 1603 деталі зі шпону чорного в'яза (Black Sycamore veneer), оформлені у вигляді паркетного візерунка-фризу, що нагадує падаючі пелюстки троянди. Версія La Rose Noire оцінюється у 32 мільйонів доларів, і клієнт після 4-річного очікування вже отримав своє замовлення і забрав його додому за океан. При тому другу машину цієї серії - сіро-блакитний екземпляр Rolls-Royce Amethyst Droptail продали за 30 млн. Вже готова і третя машина моделі - Rolls-Royce Arcadia Droptail, проте про її ціну нам поки що невідомо.

Фото: всього буде випущено чотири машини ручного складання Rolls‑Royce Droptail (rolls-roycemotorcars.com) Як купити Rolls‑Royce Droptail Оскільки це не просто модель, яка продається як такий собі седан з каталогу, а coachbuild, схема покупки відрізняється від звичної. Потрібно звернутись у прідрозділ Rolls-Royce Bespoke (або Сoachbuild) Щоб замовити такий автомобіль, потрібно зв'язатися безпосередньо з підрозділом Bespoke (або Coachbuild) Rolls-Royce та "висловити інтерес" до Droptail. Після обговорення конфігурації та персоналізації (запропонують вибрати матеріали, кольори, деталі оздоблення, декоративні елементи, годинник, холодильник, оздоблення та ін.) буде:

  • створена концепт-версію для затвердження замовником;
  • зроблено зразки, візуалізації, можливо, макети матеріалів;
  • узгоджено технічні обмеження та терміни;
  • розпочато виробництво. Це найтриваліший процес, адже багато деталей робляться вручну, підганяються, тестуються;
  • оплата, ймовірно, вноситься частинами: передоплата, потім проміжні платежі по ходу виготовлення, і фінал - під час передачі.
Також можуть бути додаткові витрати: податки, доставка, митниця (особливо якщо автомобіль ввозитиметься в іншу країну), заходи із сертифікації (якщо потрібна відповідність стандартам тієї країни). Найголовніше Відрадно відзначити, що найдорожча у світі нова машина є класичним авто. Тобто з типовими пропорціями кузова, паливним (а не електричним) двигуном, стрілочними приборами на торпедо, звичним несучим кузовом і традиційним оздобленням інтер’єру. Раніше в нашій публікації ми розповідали, чому фар у машини дві, а коліс чотири. Також в окремій статті ми розбиралися, наскільки вигідне ГБО, обговорювали 5 причин перейти на газ та як правильно вибрати систему. При підготовці статті були використані матеріали Rolls-Royce, Autocar та Autocentre.