Gazeta.vn.ua
← Назад до новин

Meta почне використовувати ваші чати з АІ: що зміниться у Facebook та Instagram

Всі новини | 02.10.2025

Meta почне використовувати ваші чати з АІ: що зміниться у Facebook та Instagram
Meta з 16 грудня почне персоналізувати рекламу і контент у Facebook і Instagram на основі взаємодії користувачів з АІ. Рекомендації стосуватимуться постів, Reels і реклами за інтересами. Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на CNET. Коли запрацює і де За даними Meta, повідомлення про оновлення користувачі почнуть отримувати 7 жовтня. Функція буде впроваджена в США і більшості країн. Компанія підкреслює, що взаємодія з функціями ШІ - голосом або в чаті - дасть змогу поліпшити рекомендації, щоб користувачі "частіше бачили цікавий для них контент і менше того, що не викликає інтересу". Що контролюватиме користувач Керувати рекламою і стрічкою, як і раніше, можна через Ads Preferences і налаштування фіда. Використання мікрофона вимагає окремого дозволу: користувачі бачитимуть індикатор, коли він активний. У Meta стверджують, що персоналізація на основі ШІ - це лише розширення давньої практики компанії. "Ваші взаємодії з контентом на Facebook та Instagram завжди впливали на те, що з'являється у стрічці. Ми адаптуємо рекламу і контент під ваші інтереси, щоб досвід у соцмережах еволюціонував разом із вами", - зазначають у компанії.

Приклад повідомлень, які люди будуть бачити (фото: Meta) Якщо користувач поставить ШІ запитання про сноубординг, він може почати бачити більше постів, Reels або рекламних пропозицій, пов'язаних із цим видом спорту. Персоналізація працюватиме тільки в рамках платформ, підключених до Accounts Center. Наприклад, якщо WhatsApp туди не додано, то АІ-рекомендації там відображатися не будуть. Ризики та безпека Питання конфіденційності та безпеки при використанні ШІ залишаються ключовими. Раніше цього літа Meta довелося змінити роботу своїх чат-ботів після розслідування Reuters: з'ясувалося, що вони могли вести "інтимні" діалоги з неповнолітніми. У компанії запевняють, що нові функції персоналізації будуть захищені. "У нас є внутрішня система Privacy Review, яка допомагає використовувати дані відповідально, зокрема для генеративного ШІ. Ми заздалегідь виявляємо можливі ризики, пов'язані зі збором і використанням персональної інформації, і працюємо над їх зниженням", - заявив представник Meta в коментарі для CNET. Вас може зацікавити:

  • Meta представила смарт-окуляри з екраном і ШІ, здатні замінити смартфон
  • Meta тестує нову функцію, яка змінить звичний Threads
  • Meta впровадила у Facebook та Instagram довгоочікувану функцію, про яку мріяли користувачі