Meta почне використовувати ваші чати з АІ: що зміниться у Facebook та Instagram

Приклад повідомлень, які люди будуть бачити (фото: Meta)
Якщо користувач поставить ШІ запитання про сноубординг, він може почати бачити більше постів, Reels або рекламних пропозицій, пов'язаних із цим видом спорту.
Персоналізація працюватиме тільки в рамках платформ, підключених до Accounts Center. Наприклад, якщо WhatsApp туди не додано, то АІ-рекомендації там відображатися не будуть.
Ризики та безпека
Питання конфіденційності та безпеки при використанні ШІ залишаються ключовими. Раніше цього літа Meta довелося змінити роботу своїх чат-ботів після розслідування Reuters: з'ясувалося, що вони могли вести "інтимні" діалоги з неповнолітніми.
У компанії запевняють, що нові функції персоналізації будуть захищені.
"У нас є внутрішня система Privacy Review, яка допомагає використовувати дані відповідально, зокрема для генеративного ШІ. Ми заздалегідь виявляємо можливі ризики, пов'язані зі збором і використанням персональної інформації, і працюємо над їх зниженням", - заявив представник Meta в коментарі для CNET.
Вас може зацікавити:
- Meta представила смарт-окуляри з екраном і ШІ, здатні замінити смартфон
- Meta тестує нову функцію, яка змінить звичний Threads
- Meta впровадила у Facebook та Instagram довгоочікувану функцію, про яку мріяли користувачі