В Україні почали блокувати спам-дзвінки: як поскаржитися на порушників

Vodafone, Kyivstar і Lifecell почали блокувати спам-дзвінки. Українці тепер можуть самостійно повідомляти про порушників.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на допис міністра цифрової трансформації Михайла Федорова в Telegram.
За його словами, з 2 жовтня в Україні набули чинності нові правила, які дозволяють мобільним операторам блокувати номери, з яких здійснюють спам-дзвінки. Уже за перші дні дії постанови уряду заблоковано тисячі таких номерів.
Як це працює
Спам-дзвінки - це рекламні виклики без згоди користувача, коли компанії телефонують, щоб просувати свої товари або послуги.
Тепер кожен українець може допомогти у боротьбі з цим явищем і повідомити про спам безпосередньо своєму оператору, повідомив чиновник.
Куди звертатися
Мобільні оператори вже запустили сервіси для скарг на спам:
- Vodafone: через застосунок My Vodafone або за номерами 111, 0 800 400 111 (в Україні) та +38 050 400 111 (у роумінгу);
- Kyivstar: через Мій Kyivstar або за номерами 466, 0 800 300 466 (в Україні) та 105466# (у роумінгу);
- Lifecell: через Мій Lifecell або за номерами 5433, 0 800 20 5433 (в Україні) та +38 063 5433 111 (у роумінгу).