Переоцінені функції в сучасних авто: експерт назвав головні "маркетингові фішки"
- Гігантські екрани із сирим UX замість фізичних клавіш – це стосується і мультимедійних систем, і клімату;
- Повальна інтеграція сенсорних клавіші на кермі – просто таки окремий вид хвороби і добре, що хоча б тут, на найсвіжіших моделях, почався відкат назад;
- Псевдомасаж сидінь - маркетологи часто роблять чималий акцент на цьому, але їм би варто було спробувати найпростіші активні масажери-накидки на крісла, щоб зрозуміти, що в їх автомобілях - справжній сурогат, а не масажер;
- "Спортивні пакети", наприклад, з додатковим обвісом і величезними колесами. Так, це плюс до зовнішнього виду, але дуже часто вони буквально вбивають комфортність і плавність руху;
- Система автопаркування - здається, її вмикають рівно 1 раз, щоб вразити свою дитину, мовляв: "дивись, кермо обертається самостійно". Насправді автоматичне паркування відбувається дуже довго і непевно;
- Велика кількість різних режимів руху: "Еко", "Нормал", "Комфорт", "Спорт", "Спорт+". Здається, для повного щастя не вистачає ще "Щоденний", "Вихідний", "Ранковий" та "Вечірній", щоб нарешті обрати те, що потрібно.
Фото: для когось - необхідне, для когось - надмірне: підігрів сидінь, вентиліяція сидінь і вбудований масажер (unsplash.com)
Технології з преміум-сегменту - у маси
На щастя, сучасні машини устатковують і цілком корисними функціями. Тим більше що передові технології дешевшають і стають все більш доступними. Те, що ще вчора можна було побачити тільки на моделях преміум-класу, все частіше зустрічається на автівках масових і бюджетних класів.
- Це вже відбувається і доволі активно, - відзначає автоексперт Ярослав Сальтисонов. - Матричні фари, вентиляція сидінь, проекція на лобове скло, камери огляду на 360 градусів, адаптивний круїз-контроль з повним переліком систем безпеки… Ще 5-7 років тому весь цей набір можна було зустріти хіба не лишень в напакованому під зав’язку Mercedes GLE. Зараз же кожний Nissan Qashqai на дорозі має впевнено більше половини цих функцій.
Найголовніше
Можна довго і змістовно говорити про передові технології, надскладні функції, корисні і некорисні опції. Але якщо у покупця обмежений бюджет – чи не можна обійтися базовою комплектацією?
На думку експерта, це цілком можливо. Чому б ні, якщо в машини є хороше світло, системи безпеки зіткнень, нормальні сидіння, мультимедіа, клімат-контроль та камери/датчики парковки? Цей мінімум часто присутній і в базовій - тобто найбільш доступній - комплектації.
Раніше в нашій публікації ми обговорювали, випадки, коли виробники помилилися і згадували топ-5 "інновацій" в авто, які провалилися.
Крім того, минулого разу наші автоексперти розбирались, чому пішохід не завжди правий і з’ясовували, як водієві захистити свої права у неоднозначних ситуаціях за участю пішоходів.
При підготовці статті були використані матеріали Autocentre, Autobild та Avtobazar.