Онлайн-теорія в автошколі: чи ефективне дистанційне навчання для майбутніх водіїв
Фото: Після вивчення теорії на курсанта автошколи чекають практичні заняття на майданчику і на дорогах (freepik.com)
Заочне навчання в автошколі
До речі, діюче законодавство передбачає ще один формат навчання без відвідування автошколи - самостійне навчання, так звана самопідготовка. Вона стосується також тільки теоретичного блоку навчання.
- Одна з хороших змін, які зазнали останнім часом українські автошколи, - розвиває тему Сергій Нагорний, - це те, що зараз теорію можна проходити самостійно, тобто по самопідготовці. Це позитивна ідея, хоча я розумію, що інколи люди цим можуть зловживати і не готуватися нормально.
Але легковажне ставлення до занять - це проблема самих недбалих учнів, які марнують свій час і гроші. Адже для отримання прав їм все одно доведеться складати іспити, і тоді їхнє легковажне ставлення до навчання їм повернеться.
Проте з іншого боку, як відзначає автоінструктор Сергій Нагорний, з'явилася можливість вибору, тобто варіабельність. Можна або йти в автошколу, проходити курси там, де автошколи надають цю можливість, або ж готуватися самостійно. А вибір - це завжди добре.
Ще один плюс автоексперт бачить у тому, що можливість навчатись Правилам дорожнього руху самостійно виключає так звану корупційну складову. Адже раніше автошколи могли формально людину зареєструвати на навчання з теорії, а насправді людина там навіть не була, не відвідувала занять – економила свій час. Зараз сенс у таких хитрощах відпав.
Найголовніше
Про те, що українські автошколи останні кілька років багато у чому змінили свою роботу на краще, нам доводиться чути не вперше. Найпозитивніше те, що автошколи почали свідомо підходити до процесу навчання. І в світлі цього обидва типи дистанційного, позакласового навчання можуть бути нічим не гіршим за очне відвідування.
Хоча слід розуміти, що зрештою все залежить від самого курсанта: якщо він не налаштований на серйозне вивчення ПДР та інших водійських наук, ніхто йому в голову ці знання на вкладе.
Раніше в нашій публікації ми обговорювали, чому міський ліміт саме 50 км/год і що в питанні швидкості приховують ПДР.
Крім того, минулого разу наші автоексперти розбирались, чому пішохід не завжди правий і з’ясовували, як водієві захистити свої права у неоднозначних ситуаціях за участю пішоходів.